هيچ كس كامل نيست

بانوي باران

هيچ كس كامل نيست

روزي دوستي از ملا نصرالدين پرسيد: ملا آيا تا به حال به فكر ازدواج افتادي؟

ملا در جوابش گفت: بله زماني كه جوان بودم به فكر ازدواج افتادم

دوستش دوباره پرسيد : خب چي شد؟

ملا جواب داد : بر خرم سوار شده و به هند سفر كردم ، در آنجا با دختري آشنا شدم كه بسيار زيبا بود ولي من او را نخواستم

چون خالي از مغز بود.

به شيراز رفتم :دختري ديدم بسيار تيز هوش و دانا،اما من او را هم نخواستم ، چون زيبا نبود.

ولي آخر به بغداد گرفتم و با دختري آشنا شدم كه هم بسيار زيبا بود و هم بسيار دانا و خردمند و تيز هوش بود.

ولي با او هم ازدواج نكردم

دوستش كنجكاوانه پرسيد: چرا؟

ملا گفت: براي اينكه او خودش هم به دنبال چيزي مي گشت ، كه من مي گشتم

هيچ كس كامل نيست



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت9:09---12 آبان 1392
سلام... فرصت کردی به منم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:, ] [ 8:54 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه