من باور دارم

بانوي باران

من باور دارم

من باور دارم

كه دو نفر ممكن است دقيقاً به يك چيز نگاه كنند و دو چيز كاملاً متفاوت را ببينند

من باور دارم

كه صرف نظراز اين كه چقدر دلمان شكسته باشد دنيا به خاطر غم و غصه ما از حركت باز نخواهد ايستاد

من باور دارم

كه زندگي ما ممكن است ظرف تنها چند ساعت توسط كساني كه حتي آنها را نمي شناسيم تغيير يابد

من باور دارم

كه گواهي نامه ها و تقديرنامه هايي كه بر روي ديوار نصب شده اند براي ما احترام و منزلت به ارمغان نخواهند آورد.

من باور دارم

كه كساني كه بيشتر از همه دوستشان دارم خيلي زود از دستم گرفته خواهن شد.

من باور دارم

شادترين مردم لزوماً كسي كه بهترين چيزها را دارد نيست

بلكه كسي است از چيزهايي كه دارد بهترين استفاده را مي كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, ] [ 8:38 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه