بانوي باران

نمي دانم چه مي خواهي

نمي دانم چه بگويم

چه صدايت بكنم

كه دلت را آرام كنم

چگونه صدايت كنم

به چه اسمي به چه نامي؟

نمي دانم ...

نمي توانم حروف را سر هم كنم

نمي داني با چشم بسته سخن گفتن سخت است و با لبان بسته سخت تر

نمي داني كه جمع كردن حروف و كنار هم چيدن چقدر برايم سخت است

نمي داني كه زبانم ياراي سخن گفتن ندارد

دلم اما بيقرار است

صداي دلم را چگونه به گوشت برسانم؟

نمي دانم...

شايد هم از صداي دلم گفتم و تو نشنيدي

اما باز هم مي گويم

دوستت دارم

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 آبان 1392برچسب:, ] [ 8:51 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه