عشق پايان ندارد

بانوي باران

عشق پايان ندارد

براي تو مي نويسم كه بداني دوستت دارم

براي تو مي نويسم كه به عشقم ايمان بياوري

مي نويسم كه بداني سكوتم از غرور ، بي اعتمادي، و ندانستن نيست

عشق پايان ندارد

پا به اين راه كه نهادم دانستم كه راه پر پيچ و خمي در پيش دارم

اما انتخابش كردم

چون به معجزه عشق ايمان دارم

چون عاشقم

زخم هاي عشق را به جان مي خرم

قهر ها و آشتي هايت را

نگراني هايت را

تعصباتت را

دوست دارم

مي خواهم بداني كه من واژه عشق و مفهوم آن را مي دانم

مي خواهم بداني كه وقتي مي گويم دوستت دارم

از وجودم بر مي آيد

از دلم بر مي آيد

فقط يك كلمه نيست

همه ي معناي عشق است

پس مي گويم دوستت دارم

از اعماق دلم

و عشق آغاز راه است و پاياني در آن نيست

 براي تو...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 آذر 1392برچسب:, ] [ 18:41 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه