نامه براي تو...

بانوي باران

نامه براي تو...

گاه نگران مي شوي كه نكند آنقدر كه انتظار داري تو را دوست نداشته باشم.

عزيزم.آقاي من دوستت دارم هميشه و هميشه بي هيچ قيد و شرطي

هر چه بيشتر تو را مي شناسم ، بيشتر به تو علاقه مند مي شوم.

همه احساسات من حتي حسادت هايم ناشي از شور عشق بوده

در پر شورترين طغيان احساسم حاضرم برايت بميرم

تو را بيش از اندازه آشفته و ناراحت كرده ام .

ولي تو را به عشق قسم

آيا كار ديگري مي توانم بكنم؟

هميشه براي من تازه هستي

دو ستت دارم اين تنها چيزي است كه مي دانم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 8:11 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه