از خدا خواستم...

بانوي باران

از خدا خواستم...

من از خدا خواستم به من توان و نيرو دهد

و او بر سر راهم مشكلاتي قرار داد تا نيرومند شوم

من از خدا خواستم به من عقل و خرد دهد

و او پيش پايم مسائلي گذاشت تا آنها را حل كنم

من از خدا خواستم به من ثروت عطا كند

و او به من فكر داد تا براي رفاهم بيشتر تلاش كنم

من از خدا خواستم به من شهامت دهد

و او خطراتي در زندگيم پديد آورد تا بر آنها غلبه كنم

من از خدا خواستم به من عشق دهد

و او افراد زجر كشيده اي را نشانم داد تا به آنها محبت كنم

من از خدا خواستم به من بركت دهد

و خدا به من فرصت هايي داد تا از آنها بهره ببرم

من هيچ كدام از چيزهايي را كه از خدا خواستم دريافت نكردم

ولي به چيزهايي كه نياز داشتم رسيدم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:, ] [ 9:1 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه