كاش...

بانوي باران

كاش...

كاش يك روز فقط يك ساعت،كمتر از آن حتي !!!

همه آدم بودند همه مي فهميدند راز ادراك زمين را با ماه

كاش يك روز همه مي فهميدند كه هدف چيست !!!

خدا كيست كه مي گويند همين نزديكيست لاي اين شب بوها پاي آن سرو بلند!!!

كاش يك روز همه مجنون باشند تا بفهمند چه درديست جدايي از عشق

كاش روزي برسد همه آزاد شوند از قفس نفس تهي

آري اين روز چه روزي باشد همه آزاد همه شاداب كسي تنها نيست

كاش ميشد كه عوض شد...

نه به شكل نه به رنگ نه به پيراهن تن...

كاش ميشد قصه اي را خط زد

كاش ميشد لحظه ها بر مي گشت

پدرم پير شده مادرم دلگير است و خدا هنوز نزديك است به همان سرو بلند

آنقدر غرق در اين حسرت ها دل به فردا دادم كه كسي با من نيست كه كنار حوض نقاشي يمان بنشينيم و صحبت بكنيم

آنقدر غرق حوض بودم و سر خوش ز خودم كه خدا نيز دگر با من نيست

آن خدايي كه اگر دور شوي او به تو نزديك است

آن خدايي كه راز من و دختر همسايه را مي دانست

آن خدايي كه شبها گريه ي مادرم را او فقط ميديد !!!

كاش يك روز همه آدم بودند و زمين جاي قشنگي ميشد

آرزوي من شايد فقط همينها باشد و تو شايد تنها معشوقه ي من

پس بيا دست به دست هم از اين كي كاش ها بگذريم و به حقيقت برسيم

به همان آبي مطلق...

به همان جا كه قدم هاي من و تو روي شن ها جا مي ماند...



نظرات شما عزیزان:

دلداده
ساعت7:49---4 دی 1392
گاهی کسی رو دوست داری,نمی فهمد !!!
گاهی کسی تو رو دوست دارد ,نمی فهمی!!!
گاهی هر دو هم را دوست دارید,نمی فهمند!!!!!!
سلام وبتو دوس دارم لینکت کردم اگه دوس داشتی وبمو ببین


=====
ساعت12:57---3 دی 1392
آپم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 3 دی 1392برچسب:, ] [ 10:24 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه