خداي من

بانوي باران

خداي من

خداي من

نه آنقدر پاكم كه كمكم كني

و نه آنقدر بدم كه رهايم كني

ميان اين دو گمم

هم خود را و هم تو را آزار مي دهم

هر چه قدر تلاش كردم

نتوانستم آني باشم كه تو خواستي

و هرگز دوست ندارم آني باشم كه تو رهايم كني

آنقدر بي تو تنها هستم كه بي تو يعني هيچ يعني پوچ

خدايا هيچ وقت رهايم نكن...



نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت11:37---30 شهريور 1392
زیبا بود
ممنون
خدا نزدیک قلب توســـــت .. با یک آغــــــــوش وا کرده ​

نذار پلک‌هــا تــــو روی هم .. اگـــــه قلبت پـــــره درده ​

خدا رو میشه حسش کرد .. توی هر حالی که باشی ​

فقـــــــــط باید تو با یادش .. توی هر لحظه همراه شی ​


سحر
ساعت11:58---13 شهريور 1392
سلام من عاشق وبلاگ نویسیم خیلی دوست دارم همیشه تو وبلاگها بگردم می خوام با شما تبادل لیک کنم اگر موافقی بیا تو سایت من

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 13 شهريور 1392برچسب:, ] [ 9:8 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه