دستان تو

بانوي باران

دستان تو

من از تمام آسمان

يك باران مي خواهم

و از تمام زمين

يك خيابان را

و از تمام تو

يك دست

كه قفل شده در دست من

 



نظرات شما عزیزان:

sina
ساعت15:28---23 بهمن 1392
سلام

وب خوبی داری

یک وبلاگ دارم که بازدیدش خیلی زیاد هست

به کمک نیاز دارم

یک نویسنده برای وب لازم دارم که خوش حال میشم شما قبول کنید

و نویسنده وبم بشید


اگر قبول کنید در کنار نویسندگی در وب من بسیار اموزش های مهم برای

نویسندگی به شما اموزش داده میشود تا شما هم یک نویسنده حرفه ای شوید

منتظرجوابم

دوست دارید نویسنده وب بشید؟[گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ] [ 15:4 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه