من يك دخترم...

بانوي باران

من يك دخترم...

من يك دخترم

خالقم به نامم سوره نازل كرد

من يك دخترم

در تقويم روزي به نامم ثبت كردند

با تمام مردانگي هايت هيچگاه نمي تواني بفهمي

رنگ صورتي برايم يك دنياست

نمي تواني بفهمي عشق به لاك قرمز را...

گريه كردن بدون خجالت را...

نماز با چادر سفيد

درك كردنش در توان تو نيست

منم ليلاي عشق و ليلاي انتظار

من يك دخترم

با عروسك هايم بازي كردم

با روياهايم بزرگ شدم

با اشكهايم خو گرفتم

و با حفظ ارزشهايم به اوج ميرسم

اين است دنياي دخترانه من ...

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:, ] [ 15:17 ] [ بانوي كوچك ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه